Saturday 19 June 2010

Clogs ή απλά και ελληνικά Τσόκαρα!

Προσπαθώ από την πρώτη στιγμή που τα είδα να τους αντισταθώ...Τα κλασικά διλήμματα τριγυρίζουν στο μυαλό μου.¨Και που θα τα βάλω;¨¨Σίγουρα θα με κοροϊδεύουν ¨ ¨Μ' αυτά τα λεφτά μπορώ να πάρω κάτι πιο χρήσιμο από τσόκαρα!" ¨Ελα όμως που κάθε φορά που περνάω από το Ζara  στην Τσιμισκή σταματάω και τα χαζεύω.¨Κάποια άλλη στιγμή¨ σκέφτομαι και συνεχίζω να κοιτάω τα χρωματιστά φορεματάκια. Νομίζω πως ο οίκος Chanel τα έφερε ξανά στο προσκήνιο,τα clogs και τα διλήμματα μου,και ακολούθησαν και όλοι οι υπόλοιποι.Είναι όμορφα,το λέω και το εννοώ!¨Εχουν κάτι το ξεχωριστό...Βέβαια δεν έχω ιδέα πως είναι να περπατάς πάνω τους.Πιθανολογώ πως είναι τρομερά άβολα και άκαμπτα.Στη κυριολεξία σαν να περπατάς πάνω σε ξύλα αλλά who cares? Εμένα  μ' αρέσουν!Κάποιος που να συμφωνεί μαζί μου εκεί έξω;;;
                                                             Clogs by Topshop


No comments:

Post a Comment